نقد و بررسی

تاریخچه شرکت توسن

توسن ساخت کجاست ؟

شرکت توسن یک برند ایرانی است که در زمینه تولید ابزارآلات دستی و ابزارآلات برقی فعالیت می کند. شروع کار این شرکت را می توان از سال ۱۳۸۲ هجری شمسی دانست. این شرکت در سال های تولید محصولات خود، در صدد بوده تا بتواند محصولاتی منطبق با استاندارد های بین المللی، در جهت بالا بردن کیفیت و ایجاد تنوع در ابزارهای تولیدی خود را ایجاد کند تا با این امر اصلی ترین هدف خود یعنی، افزایش رضایت مشتری را برآورده کند.

شرکت توسن

این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری گام های بزرگی برداشته است و با توجه به رشد سطح علمی، تولیدی، صنعتی، خدماتی و اینکه بهبود فرآیندها نیاز به بستر سازی دارند، بر آن شد که با گردهمایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمندی هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت برداشته و شرکت را تاسیس نماید.

محصولات شرکت توسن در چین و تایوان تولید می شود. در این بین ابزارآلات برقی در چین و ابزارآلات دستی توسن در تایوان تولید می شود.

شعار شرکت توسن فکر حرفه ای، کار حرفه ای است.

شرکت توسن

ابزارآلات برقی مختلفی از قبیل دریل، اره فارسی بر، دریل بتن کن و چکش تخریب و … داراست.

وضعیت شرکت توسن در ایران

شرکت توسن محصولاتی را که تولید می کند که شاید کیفیت ساخت آنها در حد شرکت های های بزرگتر و با کیفیت تر از جمله دیوالت و بوش نباشد، اما قیمت در نظر گرفته شده برای این محصولات بسیار مناسب است.

خدمات پس از فروش این شرکت به طور گسترده ای در شهرهای کشورمان ارائه می شود .

ماموريت شركت توسن

ما مي كوشيم براي مشتريانمان آگاهي،دانش ، شناخت ، سودآوري و ارزش آفريني به ارمغان اوريم. با توجه به تعهدي كه در برابرمشتريانمان ، و ساير ذينفعان داريم، مي كوشيم بهترين خدمات را ارائه نماييم ، بدين ترتيب ما نخستين گزينه مشتريان خود خواهيم بود كه خواهيم توانست خدماتي با بهترين كيفيت و عملكرد با كارايي در اثربخش ترين سطح ارائه نماييم براي اين كه بتوانيم بهترين و با ارزشترين خدمات را به مشتريان ارائه نماييم اقدام به تشكيل تيم هاي كرده ايم تا بتوانيم با يكايك مشتريان آشنا شده و به نيازهاي آنها پي برده و خدماتي با بالاترين ارزش و تعهد ارائه نماييم.

حالا انتخاب شما بین ماکیتا ، بوش ، رونیکس یا توسن کدام است ؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *